Neglizhimi për të larë dhe kujdesur për disa pjesë të trupit tonë mund të çojë në probleme serioze shëndetësore. Nëse nuk lani duart, ne mund të përfundojmë me sëmundje të frymëmarrjes dhe diarre. Përveç kësaj, ka edhe pjesë të tjera të trupit që kërkojnë higjenë më të mirë sesa kemi menduar. Ne do ju tregojmë disa pjesë të trupit që duhet t’i kushtoni vëmendje të madhe dhe t’i trajtohen në mënyrën e duhur.

Kërthiza fsheh më shumë baktere sesa mendoni. Përpiquni të kujtoni se sa shpesh pastroni butonin tuaj të barkut. Ajo ndoshta qëndron e ndotur edhe pas dushit. Mund të jetë pak e frikshme të dëgjosh këtë, por studiuesit thonë se ekzistojnë 67 lloje të ndryshme të baktereve në kërthizë.

Si të kujdeseni për të: Mundohuni ta pastroni të paktën një herë në javë. Përdorni një kunjë veshësh për të pastruar kërthizën tuaj. Lyjeni atë me akool dhe pastroni butësisht sipërfaqet brenda. Më pas një kunjë tjetër veshësh lageni me ujë dhe shpërlaheni atë nga alkooli.

Kutikulat tuaja nuk kanë nevojë të priten Duket si një ide e shkëlqyeshme për të prerë kutikulat dhe për të marrë manikyrin e përsosur, por ideja kryesore është që kutikulat e tua janë aty për një arsye. Ato janë një mbrojtje për thonjtë tuaj. Nëse nuk i keni, ju merrni njolla të bardha ose vija të bardha në thonjtë tuaj. Dhe përveç kësaj, sa më shumë t’i prerë ato, aq më shumë ato ndahen.

Si të kujdeseni për ta: -Hidratoni kutikun tuaj për t’i mbajtur ato të mos duken të thata. -Kërkoni që manikyristi juaj të jetë i butë me këtë pjesë të thonjve tuaj.

Sqetullat tuaja kanë erë për shkak të një bakterie të veçantë- Ndonjëherë sqetullat mund të na tradhtojnë gjatë momenteve tona më interesante. Ekziston një lloj i veçantë i baktereve që shkakton erë të sqetullës. Është një konstatim interesant që sa më shumë të përdorni deodorant, aq më shumë baktere të ndryshme rriten në sqetull.

Si të kujdeseni për të: -Nëse nuk keni sqetulla që mbajnë erë, mos përdorni shumë deodorantë. -Mos vish rroba poliesteri. -Merrni veshje speciale sportive që ndihmojnë trupin tuaj të marrë frymë. -Mënyra si i lani rrobat ka rëndësi, sepse bakteret ende mund të ngjiten në rrobat tuaja gjatë një larjeje në 30 ° C dhe me një pastrues të butë.

Gjuha juaj gjithashtu duhet të pastrohet për të shmangur problemet shëndetësore. Nuk janë vetëm dhëmbët tuaj, por edhe gjuha juaj që kërkon një trajtim të veçantë. Shkencëtarët thonë se pastrimi i tij rregullisht mund të zvogëlojë ndërtimin e pllakave dhe kushte të tjera të shëndetit oral.

Si të kujdeseni për të: -Pastruesit e gjuhës janë më efektivë se furçat e dhëmbëve. -Zgjidhni një furçë dhëmbësh të lagur mirë për gjuhën tuaj. -Pastroni gjuhën tuaj sa herë që lani dhëmbët.

Thithkat e gjoksit mund të thonë shumë për gjendjen tuaj shëndetësore. Si burrat dhe gratë mund të përjetojnë ndryshime në thithkat sepse ato janë shumë të ndjeshme. Është e rëndësishme të kontrolloni ato të paktën një herë në javë dhe të monitoroni nëse ka ndonjë ndryshim në pamjen e tyre.

Si të kujdeseni për ta: -Asnjëherë mos i injoroni simptomat si rrjedhje, ndryshime në lëkurë, gunga anormale dhe dhimbje, erë ose kruajtje. -Shkoni menjëherë te mjeku nëse vëreni ndonjë shenjë paralajmëruese. -Hidratojini ato me kremra locion.

Pjesa e pasme e veshit tuaj nuk duhet të lihet pas dore. Ne pastrojmë veshët nga dylli, por ka edhe një pjesë tjetër që zakonisht nuk i kushtojmë rëndësi. Nëse nuk kujdesemi të pastrojmë pjesën e pasme të veshit, mund të ndjeni erë të keqe apo skuqje të lëkurës.

Si të kujdeseni për të: -Thjesht lani këtë zonë me sapun dhe ujë të ngrohtë. -Hiqni vathët përpara se të flini.

Nyjet tuaja gjithashtu kanë nevojë për një kujdes shtesë, për të mos ndjerë dhimbje në të ardhmen. Rreth 15 milion njerëz raportojnë se përjetojnë dhimbje të forta në nyje dhe gratë janë më të prekura. Kyçet mund të jenë shumë të brishta dhe kërkojnë vëmendje të veçantë.

Si të kujdeseni për ta: -Merr mjaft kolagjen. Do të ndihmojë në uljen e dhimbjeve të nyjeve dhe parandalimin e dobësimit së kockave. -Blini disa çorape për kompresim. Në ditët e sotme ato duken po aq elegant sa trikot apo çorapet e zakonshme.